Zavolejte nám (Po-So 9-20)

Reklamace

  

 

REKLAMACE ZBOŽÍ

Na zboží zakoupené prodejnách EQUISERVIS nebo e-shopu www.equiservis.cz se dle zákona vztahuje záruční doba 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Zákonná záruční doba Vám začíná běžet ode dne převzetí zboží případně se prodlužuje dobu, kdy je zboží záruční opravně.

 

UPOZORNĚNÍ:

 

 

Reklamovat zboží je možné:

 

1. OSOBNĚ NA PRODEJNĚ EQUISERVIS -přineste reklamované zboží na kteroukoliv prodejnu EQUISERVIS (Rudná Prahy, Praha - Letňany, nebo Brno) společně s dokladem zakoupení. případě, že jste členem našeho věrnostního programu, není nutné účtenku při reklamaci předkládat. Záznam koupi nalezneme na Vašem účtu. Sepíšeme Vámi reklamační protokol o vyřízení reklamace Vás budeme informovat nejpozději do 30 dnů.

 

2. PÍSEMNĚ - na adrese EQUISERVIS spol. r. o., Obchodní 977, 252 19, Rudná nebo prostřednictvím elektronické adresy prodávajícího reklamace@equiservis.czpísemné reklamaci uveďte důvod reklamace, popis závady zboží, přiložte kopii daňového dokladu (faktury) koupi zboží, číslo svého bankovního účtu, na který by případně mělo být vráceno plnění (zaplacená kupní cena) případě kladného vyřízení reklamace, kterou nelze řešit jiným zákonem přípustným způsobem. Reklamované zboží zašlete kompletní, nikoli jen jeho část, to obalu přiměřeném povaze zboží. Zasílané zboží dobře zabalte, aby nedošlo během dopravy jeho poškození. Nezasílejte zboží na dobírku, nebylo by převzato. Děkujeme za pochopení.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ v zákonné 14 denní lhůtě

Vrátit lze pouze nepoškozené nepoužité zboží zakoupené na e-shopu www.equiservis.cz ve lhůtě 14 dní ode dne převzetí.

 

Vrátit zboží je možné:

 

1. OSOBNĚ NA PRODEJNĚ EQUISERVIS -přineste zboží vrácení na kteroukoliv prodejnu EQUISERVIS (Rudná Prahy, Praha - Letňany nebo Brno) společně s dokladem zakoupení. případě, že jste členem našeho věrnostního programu není nutné účtenku při reklamaci předkládat, záznam koupi nalezneme na Vašem účtu. 

 

2. PÍSEMNĚ - formou jednoznačného prohlášení, které můžete zaslat poštou na adresu EQUISERVIS spol. r. o., Obchodní 977, 252 19, Rudná nebo na elektronickou adresu equiservis@equiservis.cz. Formulář pro vrácení zboží je ke stažení ZDE. Vracené zboží zašlete kompletní, nikoli jen jeho část, to obalu přiměřeném povaze zboží na adresu: EQUISERVIS spol. r. o., Obchodní 977, 252 19, Rudná. Zasílané zboží dobře zabalte, aby nedošlo během dopravy jeho poškození. Nezasílejte zboží na dobírku, nebylo by převzato. Děkujeme za pochopení. 

Poštovné při vrácení/výměně zboží do centrály e-shopu EQUISERVIS hradí vždy zákazník. Poštovné, které jste platili při expedici e-shopu EQUISERVIS Vám však vrátíme.

 

VÝMĚNA ZBOŽÍ v zákonné 14 denní lhůtě

Pro výměnu zboží kontaktuje naše oddělení pro zákazníky buď zasláním e-mailu na adresu info@equiservis.cz nebo telefonicky na číslech 257 316 782 602 378 801. Zboží určené výměně musí být nepoškozené, nepoužité v originálním obalu.

 

Výměnu zboží je možné řešit:

 

1. OSOBNĚ NA PRODEJNĚ EQUISERVIS -přineste zboží výměně na kteroukoliv prodejnu EQUISERVIS (Rudná Prahy, Praha - Letňany nebo Brno) společně účtenkou zakoupení. případě, že jste členem našeho věrnostního programu není nutné účtenku při reklamaci předkládat, záznam koupi nalezneme na Vašem účtu. 

 

2. ODESLÁNÍM ZBOŽÍ - zboží výměně zašlete na adresu EQUISERVIS spol. r. o., Obchodní 977, 252 19, Rudná. Zboží zašlete kompletní, nikoli jen jeho část, to v originálním obalu. Zasílané zboží dobře zabalte, aby nedošlo během dopravy jeho poškození. Nezasílejte zboží na dobírku, nebylo by převzato. Děkujeme za pochopení. Pro zajištění rychlého vyřízení situace prosíme zákazníky, aby společně vráceným zbožím zasílali vyplněný Formulář k výměně zboží, kde bude specifikováno, za co chcete zboží vyměnit. Děkujeme. 

Poštovné při vrácení/výměně zboží do centrály e-shopu EQUISERVIS hradí vždy zákazník. Poštovné, které jste platili při expedici e-shopu EQUISERVIS Vám však vrátíme.

Soubory ke stažení

formular_odstoupeni_od_smlouvy.pdf