Zde naleznete nejčastěji kladené dotazy a odpovědi na ně.
Jak mohu kontaktovat e-shop EQUISERVIS?
Oddělení pro zákazníky můžete kontaktovat buď zasláním e-mailu na adresu info@equiservis.cz nebo telefonicky na číslech 257 316 782 a 602 378 801.
Chci si objednat zboží z e-shopu EQUISERVIS, jak to mám udělat?
Nakoupit v našem e-shopu je snadné, návod jak na to, najdete ZDE.
Jaká je nejnižší a nejvyšší možná hodnota objednávky na e-shopu EQUISERVIS?
Nejnižší ani nejvyšší hodnota objednávky na e-shopu EQUISERVIS není určena. Podle hodnoty objednávky se řídí pouze cena dopravného a balného. Kompletní ceník naleznete ZDE.
Je možné spojení více objednávek do jedné?
Objednávka je po odeslání předána k automatickému zpracování. Z toho důvodu již není možné objednávku sloučit s jinou objednávkou.
Mohu změnit objednávku po jejím odeslání?
V případě, že chcete ve Vaší objednávce provést změny po odeslání, kontaktujte co nejdříve naše zákaznické oddělení. Protože se však snažíme odbavovat objednávky co nejrychleji, nelze změnu objednávky pokaždé zaručit. Děkujeme za pochopení.
Jak lze objednávku zrušit?
V případě, že chcete Vaši objednávku zrušit, kontaktujte, prosíme, co nejdříve naše zákaznické oddělení. Ideálně telefonicky na číslech 257 316 782 a 602 378 801.
Jak obdržím potvrzení objednávky?
Po odeslání objednávky obdržíte potvrzení e-mailem.
Jak se dozvím, že moje objednávka byla odeslána?
V momentě odeslání objednávky nebo připravení k osobnímu odběru na Vámi vybrané pobočce Vás budeme kontaktovat e-mailem.
Jak mohu sledovat svou objednávku?
O stavu Vaší objednávky Vás budeme průběžně informovat prostřednictvím automatických e-mailů, případně jej můžete sledovat ve svém online účtu. Jakmile je objednávka ve stavu „Zpracovává se“, naši kolegové intenzivně pracují na kompletaci Vaší zásilky. Ihned po předání zásilky přepravci Vám do e-mailu dorazí informace se sledovacím číslem zásilky, díky kterému můžete zjistit, kde se Váš balíček právě nachází.
V zásilce nebyla faktura ani dodací list, ale já ho potřebuji. Co mám udělat?
Obraťte se prosíme, na naše zákaznické oddělení. Buď zasláním e-mailu na adresu info@equiservis.cz, nebo telefonicky na číslech 257 316 782 a 602 378 801. Fakturu Vám zašleme elektronicky na e-mail.
Dostal/a jsem špatnou fakturu. Co mám dělat?
Obraťte se prosíme, na naše zákaznické oddělení. Buď zasláním e-mailu na adresu info@equiservis.cz, nebo telefonicky na číslech 257 316 782 a 602 378 801. Novou fakturu Vám zašleme obratem elektronicky na e-mail. Jaké způsoby platby jsou možné?
V e-shopu EQUISERVIS jsou možné tyto způsoby platby:
Zboží jsem ji zaplatil/a, ale přesto přišla upomínka k platbě. Co mám udělat?
Obraťte se prosíme, na naše zákaznické oddělení. Ideálně telefonicky na číslech 257 316 782 a 602 378 801, nebo zasláním e-mailu na adresu info@equiservis.cz. Situaci prověříme a zajistíme nápravu.
Jak dlouho trvá dodání?
Dodání zásilky k Vám domů trvá obvykle 2-4 pracovní dny ode dne odeslání zásilky z centrály EQUISERVIS v Rudné. U větších zásilek může se může doba dodání prodloužit. Na webových stránkách České pošty nebo přepravce PPL můžete sledovat, kde se Vaše zásilka aktuálně nachází.
Jaké druhy dopravy nabízíte?
V rámci ČR si zboží můžete nechat zaslat prostřednictvím České pošty, a to buď jako balík do ruky nebo balík na poštu, případně můžete zvolit zásilkovou službu PPL, GLS, nebo pro doručení na Slovensko přepravce 123 kurýr či PPL.
Kolik stojí poštovné a balné?
V případě osobního odběru nebo celkové hodnoty balíku nad 5.000 Kč poštovné a balné neúčtujeme. Kompletní ceník naleznete ZDE.
Zasíláte zboží také mimo ČR?
Ano. Přes e-shop si lze objednat zboží na Slovensko a to přepravcem 123 kurýr, nebo PPL. Ceník dopravy na Slovensko naleznete ZDE. Pokud máte zájem o zaslání zboží do jiné země, i s tím máme zkušenosti (většina Evropských zemí, USA, Rusko). V takovém případě kontaktujte naše zákaznické oddělení telefonicky na číslech 257 316 782 a 602 378 801, nebo zasláním e-mailu na adresu info@equiservis.cz. Vytvoříme vám objednávku a po její kompletaci a zvážení balíku najdeme nejvýhodnější přepravu do Vámi požadované destinace. Následně Vám zašleme zálohovou fakturu a po jejím uhrazení odešleme zboží.
Co se stane, když nejsem doma v době dodání mé objednávky?
Všechny přepravní společnosti vás budou o dodání zásilky předem informovat na uvedené telefonní číslo zasláním SMS. Na webových stránkách přepravců lze trasu Vaší objednávky sledovat, v některých případech lze také blíže specifikovat nebo upravit čas dodání.
Může být objednávka doručena na jinou adresu, než je uvedena na faktuře?
Ano. Před odesláním objednávky lze zadat jinou doručovací adresu a jinou fakturační adresu.
V mojí zásilce nebylo všechno zboží, které jsem si objednala. Co mám dělat?
Může se stát, že balíky s Vaší objednávkou budou doručeny v různé dny. Prosíme, ujistěte se, že jste obdrželi všechna balení uvedená v emailu potvrzujícím jejich odeslání. Pokud je dodávka stále neúplná, obraťte se na náš zákaznický servis.
Přišlo mi poškozené zboží, co mám dělat?
Pokud Vám bylo doručeno poškozené zboží, prosíme, kontaktuje naše zákaznické oddělení buď zasláníme-mailu na adresu info@equiservis.cz nebo telefonicky na číslech 257 316 782 a 602 378 801. Domluvíme s Vámi postup výměny nebo reklamace zboží.
Přišlo mi jiné než objednané zboží, co mám dělat?
Pokud Vám bylo doručeno jiné než objednané zboží, prosíme, kontaktuje naše oddělení pro zákazníky buď zasláním e-mailu na adresu na adresu info@equiservis.cz nebo telefonicky na číslech 257 316 782 a 602 378 801. Domluvíme s Vámi postup výměny zboží.
Objednané zboží mi nesedí. Mohu je vyměnit za jiné?
Výrobek můžete vyměnit osobně v kamenných prodejnách EQUISERVIS nebo zaslat na adresu EQUISERVIS spol. s r. o., Obchodní 977, 252 19, Rudná. Společně se zbožím nám zašlete také vyplněný přiložený Formulář výměna zboží. Jakmile k nám dorazí Vámi vrácené zboží, odesíláme nově objednané zboží na Vaši adresu. Pokud jste si nevybrali jiné zboží, ale nakupujete u nás častěji, pak Vám doporučujeme využít možnosti vystavení elektronického dárkového poukazu v hodnotě vraceného zboží, který můžete využít kdykoli na budoucí nákup jak přes e-shop, tak v kamenné prodejně. Nebo jej můžete věnovat jako dárek někomu blízkému. Stačí zaškrtnout volbu „Chci elektronický dárkový poukaz“. Voucher Vám odešleme na Vámi uvedený email a jeho platnost je 1 rok od vystavení.
Objednané zboží mi nevyhovuje. Mohu je vrátit?
Ano, ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží máte právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu formou jednoznačného prohlášení, které můžete zaslat poštou na adresu EQUISERVIS spol. s r. o., Obchodní 977, 252 19, Rudná, nebo na e-mailovou adresu equiservis@equiservis.cz. Formulář je ke stažení ZDE.
Jsou nějaké výjimky, kdy není možné objednané zboží vrátit?
ANO. Jedná se o tyto případy:
Na jakou adresu mohu zboží vrátit?
Veškeré zboží k vrácení prosíme zasílejte na adresu centrály EQUISERVIS v Rudné u Prahy: EQUISERVIS spol. s r. o., Obchodní 977, 252 19, Rudná. Do zásilky přiložte také vyplněný Formulář odstoupení od smlouvy.
Jaká je lhůta pro vrácení zboží?
Zboží je možné vrátit nepoškozené a nepoužité do 14 dnů ode dne jeho převzetí.
Musím při vrácení zboží platit poštovné?
Ano, poštovné při vrácení zboží hradí vždy zákazník. Poštovné, které jste platili při expedici z e-shopu EQUISERVIS Vám však vrátíme.
Odeslala jsem objednávku a zjistil/a jsem, že jsem něco zapomněl/a. Co mám dělat
Pokud si vzpomenete bezprostředně po odeslání objednávky, postupujte takto:
Mám dárkovou poukázku na nákup v EQUISERVISU, mohu ji uplatnit i přes e-shop?
Ano, dárkové poukázky lze uplatnit i v e-shopu zadáním jejího kódu do políčka Vložit dárkový/slevový poukaz.
Vyhrál/a jsem na závodech poukázku na nákup v EQUISERVISU. Mohu ji uplatnit i v e-shopu?
Ano, dárkové poukázky lze uplatnit i v e-shopu zadáním jejího kódu do políčka Vložit dárkový/slevový poukaz. Výherní poukázky mohou mít také omezení pro odběr zboží v určité hodnotě a není možné je uplatnit na zboží podléhající snížené sazbě DPH.
Jak mohu uplatnit slevový nebo dárkový poukaz?
Dárkový poukaz uplatníte tak, že vložíte do nákupního košíku všechno zboží, které chcete koupit, a poté v nákupním košíku zadáte do políčka Vložit dárkový/slevový poukaz kód poukazu. Následně pokračujte dále k platbě objednávky.
Mohu uplatnit více dárkových poukazů/slevových kuponů v jedné objednávce?
Ano, je to možné. Vkládejte je do políčka Vložit dárkový/slevový poukaz postupně za sebou.
Potřebuji poradit s výběrem, zajímají mne specifické informace o produktu. Na koho se mám obrátit?
Pokud se potřebujete dozvědět více o určitém produktu, napište nám zprávu na naše sociální sítě – jsme na Instagramu i na Facebooku. Jsme online každý pracovní den od 9 do 20 hodin a rádi Vám poradíme. Můžete nás také kontaktovat e-mailem na adresu info@equiservis.cz nebo telefonicky na číslech 257 316 782 a 602 378 801. Váš dotaz bude zodpovězen jedním z našich odborníků.
Chystám se jet nakoupit do kamenné prodejny EQUISERVIS. Vybrané zboží v ní není skladem, ale je skladem v jiné pobočce EQUISERVIS. Je možné zboží převézt?
Pro tento případ existuje služba OBJEDNEJTE VYZKOUŠEJTE ZDARMA. Objednejte si zboží na e-shopu www.equiservis.cz a zvolte osobní odběr na vybrané prodejně. Dopravu na prodejnu a rezervaci zboží pro Vás zajistíme ZDARMA. O připravení zboží Vás budeme informovat.
Produkt, který si chci objednat není skladem na žádné z poboček EQUISERVIS ani na e-shopu. Mohu si ho i přesto objednat?
V případě, že produkt, který chcete objednat není aktuálně skladem, obraťte na naše zákaznické oddělení buď zasláním e-mailu na adresu info@equiservis.cz nebo telefonicky na číslech 257 316 782 a 602 378 801. Zjistíme Vám dostupnost produktu přímo u dodavatele a případně potvrdíme termín možného dodání.