Reklamace

 

  

 

REKLAMACE ZBOŽÍ

Na zboží zakoupené v prodejnách EQUISERVIS nebo v e-shopu www.equiservis.cz se dle zákona vztahuje záruční doba 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Zákonná záruční doba Vám začíná běžet dne převzetí zboží a případně se prodlužuje o dobu, kdy je zboží v záruční opravně.

 

UPOZORNĚNÍ:

  • Zboží k reklamaci či opravě musí být řádně očištěné, suché a hygienicky nezávadné. Čištění zašpiňěného zboží bude zpoplatněno částkou 200 Kč.
  • V případě nevyzvednutí reklamace do 6 měsíců od vypršení reklamační lhůty, bude účtováno skladné ve výši 50,- za den.

 

 

Reklamovat zboží je možné:

 

1. OSOBNĚ NA PRODEJNĚ EQUISERVIS -přineste reklamované zboží na kteroukoliv prodejnu EQUISERVIS (Rudná u Prahy, Praha 9 - Letňany nebo Brno) společně s účtenkou o zakoupení. V případě, že jste členem našeho věrnostního programu není nutné účtenku při reklamaci předkládat, záznam o koupi nalezneme na Vašem účtu. Sepíšeme s Vámi reklamační protokol a o vyřízení reklamace Vás budeme informovat nejpozději do 30 dnů.

 

2. PÍSEMNĚ - na adrese EQUISERVIS spol. s r. o., Obchodní 977, 252 19 Rudná nebo prostřednictvím elektronické adresy prodávajícího reklamace@equiservis.cz. V písemné reklamaci uveďte důvod reklamace, popis závady zboží, přiložte kopii daňového dokladu (faktury) o koupi zboží, číslo svého bankovního účtu, na který by případně mělo být vráceno plnění (zaplacená kupní cena) v případě kladného vyřízení reklamace, kterou nelze řešit jiným zákonem přípustným způsobem. Reklamované zboží zašlete kompletní, nikoli jen jeho část, a to v obalu přiměřeném povaze zboží. Zasílané zboží dobře zabalte, aby nedošlo během dopravy k jeho poškození. Nezasílejte zboží na dobírku, nebylo by převzato. Děkujeme za pochopení.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ v zákonné 14 denní lhůtě

Vrátit lze pouze nepoškozené a nepoužité zboží zakoupené na e-shopu www.equiservis.cz ve lhůtě 14 dní ode dne převzetí.

 

Vrátit zboží je možné:

 

1. OSOBNĚ NA PRODEJNĚ EQUISERVIS -přineste zboží k vrácení na kteroukoliv prodejnu EQUISERVIS (Rudná u Prahy, Praha 9 - Letňany nebo Brno) společně s účtenkou o zakoupení. V případě, že jste členem našeho věrnostního programu není nutné účtenku při reklamaci předkládat, záznam o koupi nalezneme na Vašem účtu. 

 

2. PÍSEMNĚ - formou jednoznačného prohlášení, které můžete zaslat poštou na adresu EQUISERVIS spol. s r. o., Obchodní 977, 252 19 Rudná nebo na elektronickou adresu equiservis@equiservis.cz. Formulář je ke stažení ZDE. Vracené zboží zašlete kompletní, nikoli jen jeho část, a to v obalu přiměřeném povaze zboží na adresu: EQUISERVIS spol. s r. o., Obchodní 977, 252 19 Rudná. Zasílané zboží dobře zabalte, aby nedošlo během dopravy k jeho poškození. Nezasílejte zboží na dobírku, nebylo by převzato. Děkujeme za pochopení. Pro zajištění rychlého vyřízení situace prosíme zákazníky, aby společně s vráceným zbožím zasílali jméno, na které bylo zboží zakoupeno a informace o požadovaném úkonu, tj. vrácení, výměna, atd. Děkujeme. 

 

Poštovné při vrácení/výměně zboží do centrály e-shopu EQUISERVIS hradí vždy zákazník. Poštovné, které jste platili při expedici z e-shopu EQUISERVIS Vám však vrátíme.

 

VÝMĚNA ZBOŽÍ v zákonné 14 denní lhůtě

Pro výměnu zboží kontaktuje naše oddělení pro zákazníky buď zasláním e-mailu na adresu info@equiservis.cz nebo telefonicky na číslech 257 316 782 a 602 378 801.  Zboží určené k výměně musí být nepoškozené, nepoužité a v originálním obalu.

 

Výměnu zboží je možné řešit:

 

1. OSOBNĚ NA PRODEJNĚ EQUISERVIS -přineste zboží k výměně na kteroukoliv prodejnu EQUISERVIS (Rudná u Prahy, Praha 9 - Letňany nebo Brno) společně s účtenkou o zakoupení. V případě, že jste členem našeho věrnostního programu není nutné účtenku při reklamaci předkládat, záznam o koupi nalezneme na Vašem účtu. 

 

2. ODESLÁNÍM ZBOŽÍ - zboží k výměně zašletena adresu EQUISERVIS spol. s r. o., Obchodní 977, 252 19 Rudná. Zboží zašlete kompletní, nikoli jen jeho část, a to v originálním obalu. Zasílané zboží dobře zabalte, aby nedošlo během dopravy k jeho poškození. Nezasílejte zboží na dobírku, nebylo by převzato. Děkujeme za pochopení. Pro zajištění rychlého vyřízení situace prosíme zákazníky, aby společně s vráceným zbožím zasílali jméno, na které bylo zboží zakoupeno a informace o požadovaném úkonu, tj. vrácení, výměna, atd. Děkujeme. 

 

Poštovné při vrácení/výměně zboží do centrály e-shopu EQUISERVIS hradí vždy zákazník. Poštovné, které jste platili při expedici z e-shopu EQUISERVIS Vám však vrátíme.