FAQ

Níže naleznete nejčastěji kladené dotazy a odpovědi na ně.

 

 

Jak mohu kontaktovat e-shop EQUISERVIS?

Oddělení pro zákazníky můžete kontaktovat buď zasláním e-mailu na adresu info@equiservis.cz nebo telefonicky na číslech 257 316 782 a 602 378 801.
 

Chci si objednat zboží z e-shopu EQUISERVIS, jak to mám udělat?

Nakoupit v našem e-shopu je snadné, návod jak na to, najdete ZDE.
 

Jaká je nejnižší a nejvyšší možná hodnota objednávky na e-shopu EQUISERVIS?

Nejnižší ani nejvyšší hodnota objednávky na e-shopu EQUISERVIS není určena. Podle hodnoty objednávky se řídí pouze cena dopravného a balného. Kompletní ceník naleznete ZDE.
 

Je možné spojení více objednávek do jedné?

V případě, že jste krátce po sobě provedli více objednávek a chcete je sloučit do jedné, kontaktujte naše zákaznické oddělení. Protože se však snažíme odbavovat objednávky co nejrychleji, sloučení Vám vždy nemůžeme zaručit. Děkujeme za pochopení.
 

Mohu změnit objednávku po jejím odeslání?

V případě, že chcete ve Vaší objednávce provést změny po odeslání, kontaktujte co nejdříve naše zákaznické oddělení. Protože se však snažíme odbavovat objednávky co nejrychleji, nelze změnu objednávky pokaždé zaručit. Děkujeme za pochopení.
 

Jak lze objednávku zrušit?

V případě, že chcete Vaši objednávku zrušit, kontaktujte, prosíme, co nejdříve naše zákaznické oddělení ideálně telefonicky na číslech 257 316 782 a 602 378 801.
 

Jak obdržím potvrzení objednávky?

Po odeslání objednávky obdržíte potvrzení e-mailem.
 

Jak se dozvím, že moje objednávka byla odeslána?

V momentě odeslání objednávky nebo připravení k osobnímu odběru na Vámi vybrané pobočce Vás budeme kontaktovat e-mailem.
 

Jak mohu sledovat svou objednávku?

Stav vyřízení Vaší objednávky můžete sledovat na odkazu Sledování zásilky zadáním čísla objednávky.
 

V zásilce nebyla faktura ani dodací list, ale ho potřebuji. Co mám udělat?

Obraťte se prosíme, na naše oddělení pro zákazníky buď zasláním e-mailu na adresu info@equiservis.cz nebo telefonicky na číslech 257 316 782 a 602 378 801. Fakturu Vám zašleme elektronicky na e-mail.
 

Dostal/a jsem špatnou fakturu. Co mám dělat?

Obraťte se prosíme, na naše oddělení pro zákazníky buď zasláním e-mailu na adresu info@equiservis.cz nebo telefonicky na číslech 257 316 782 a 602 378 801. Novou fakturu Vám zašleme obratem elektronicky na e-mail.
 

Jaké způsoby platby jsou možné?

V e-shopu EQUISERVIS jsou možné tyto způsoby platby:
  • Hotově nebo platební kartou při osobním odběru
  • Dobírkou
  • Bankovním převodem*
*NEPLAŤTE PŘEDEM. Do 48 hodin vám odešleme potvrzující e-mail o připraveném zboží, přesné částce k úhradě včetně bankovního spojení a variabilního symbolu.
 

Zboží jsem ji zaplatil/a, ale přesto přišla upomínka k platbě. Co mám udělat?

Obraťte se prosíme, na naše oddělení pro zákazníky ideálně telefonicky na číslech 257 316 782 a 602 378 801 nebo zasláním e-mailu na adresu info@equiservis.cz. Situaci prověříme a zajistíme nápravu.
 

Jak dlouho trvá dodání?

Dodání zásilky k Vám domů trvá obvykle 2-4 pracovní dny ode dne odeslání zásilky z centrály EQUISERVIS v Rudné. U větších zásilek může se může doba dodání prodloužit. Na webových stránkách České pošty nebo přepravce PPL můžete sledovat, kde se Vaše zásilka aktuálně nachází.
 

Jaké druhy dopravy nabízíte?

Zboží si domů můžete nechat zaslat prostřednictvím České pošty, a to buď jako balík do ruky nebo balík na poštu, případně můžete zvolit zásilkovou službu PPL.
 

Kolik stojí poštovné a balné?

V případě osobního odběru nebo celkové hodnoty balíku nad 5.000 poštovné a balné neúčtujeme. Kompletní ceník naleznete ZDE.
 

Co se stane, když nejsem doma v době dodání objednávky?

Česká pošta a PPL Vás bude o dodání zásilky předem kontaktovat na uvedené telefonní číslo zasláním SMS. Na webových stránkách přepravců lze trasu Vaší objednávky sledovat, v některých případech lze také blíže specifikovat nebo upravit čas dodání.
 

Může být objednávka doručena na jinou adresu než je uvedena na faktuře?

Ano. Před odesláním objednávky lze zadat jinou doručovací adresu a jinou fakturační adresu.
 

V mojí zásilce nebylo všechno zboží, které jsem si objednala. Co mám dělat?

Může se stát, že balíky s Vaší objednávkou budou doručeny v různé dny. Prosíme, ujistěte se, že jste obdrželi všechna balení uvedená v emailu potvrzujícím jejich odeslání. Pokud je dodávka stále neúplná, obraťte se na náš zákaznický servis.
 

Přišlo mi poškozené zboží, co mám dělat?

Pokud Vám bylo doručeno poškozené zboží, prosíme, kontaktuje naše oddělení pro zákazníky buď zasláním e-mailu na adresu info@equiservis.cz nebo telefonicky na číslech 257 316 782 a 602 378 801. Domluvíme s Vámi postup výměny nebo reklamace zboží.
 

Přišlo mi jiné než objednané zboží, co mám dělat?

Pokud Vám bylo doručeno jiné než objednané zboží, prosíme, kontaktuje naše oddělení pro zákazníky buď zasláním e-mailu na adresu na adresu info@equiservis.cz nebo telefonicky na číslech 257 316 782 a 602 378 801. Domluvíme s Vámi postup výměny zboží.
 

Objednané zboží mi nesedí. Mohu je vrátit?

Ano, ve lhůtě 14-ti dnů ode dne převzetí zboží máte právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu formou jednoznačného prohlášení, které můžete zaslat poštou na adresu EQUISERVIS spol. s r. o., Obchodní 977, 252 19 Rudná nebo na elektronickou adresu equiservis@equiservis.cz. Formulář je ke stažení ZDE.
 

Jsou nějaké výjimky, kdy není možné objednané zboží vrátit?

Ano. Jedná se o tyto případy:
  • dodávka zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
  • dodávka zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • dodávka krmení, krmných a vitamínových doplňků či kosmetice a jiných chemických prostředků
  • dodávka zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit
  • dodávka zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
  • dodávka novin, periodik nebo časopisů,
  • dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
 

Na jakou adresu mohu zboží vrátit?

Veškeré zboží k vrácení zasílejte, prosíme na adresu centrály EQUISERVIS v Rudné u Prahy:
EQUISERVIS spol. s r. o., Obchodní 977, 252 19 Rudná u Prahy
 
Pro zajištění rychlého vyřízení situace prosíme zákazníky, aby společně s vráceným zbožím zasílali jméno, na které bylo zboží zakoupeno a informace o požadovaném úkonu, tj. vrácení peněz, výměna, atd. Děkujeme.
 

Jaká je lhůta pro vrácení zboží?

Zboží je možné vrátit nepoškozené a nepoužité do 14-ti dnů ode dne jeho převzetí.
 

Musím při vrácení zboží platit poštovné?

Ano, poštovné při vrácení zboží hradí vždy zákazník. Poštovné, které jste platili při expedici z e-shopu EQUISERVIS Vám však vrátíme. Pokud chcete vrátit zboží, kontaktuje naše oddělení pro zákazníky buď zasláním e-mailu na adresu info@equiservis.cz nebo telefonicky na číslech 257 316 782 a 602 378 801. Domluvíme s Vámi postup vrácení zboží.
 
Veškeré zboží k vrácení zasílejte, prosíme na adresu centrály EQUISERVIS v Rudné u Prahy:
EQUISERVIS spol. s r. o., Obchodní 977, 252 19 Rudná u Prahy
 

Odeslala jsem objednávku a zjistil/a jsem, že jsem něco zapomněl/a. Co mám dělat?

Pokud si vzpomenete bezprostředně po odeslání objednávky, postupujte, prosíme, takto:

  1. Vytvořte dodatečnou novou objednávku v e-shopu a do poznámky uveďte, že si ji přejete spojit s předchozí objednávkou a zaslat ji jako jeden balík.
  2. Následně kontaktuje naše oddělení pro zákazníky telefonicky na číslech 257 316 782 a 602 378 801.

Pokud je to déle než několik hodin, kontaktuje naše oddělení pro zákazníky telefonicky na číslech 257 316 782 a 602 378 801. V případě, že objednávka ještě nebyla odeslána, rádi Vám vyhovíme a zapomenuté zboží do Vaší objednávky přidáme.

 

Mám dárkovou poukázku na nákup v EQUISERVISU, mohu ji uplatnit i přes e-shop?

Ano, dárkové poukázky lze uplatnit i v e-shopu zadáním jejího kódu do políčka SLEVOVÝ KÓD. Dárkové poukázky není možné uplatnit na zboží podléhající snížené sazbě DPH.
 

Vyhrál/a jsem na závodech poukázku na nákup v EQUISERVISU. Mohu ji uplatit i v e-shopu?

Ano, dárkové poukázky lze uplatnit i v e-shopu zadáním jejího kódu do políčka SLEVOVÝ KÓD. Výherní poukázky mohou mít také omezení pro odběr zboží v určité hodnotě a není možné je uplatnit na zboží podléhající snížené sazbě DPH.
 

Jak mohu uplatnit slevový nebo dárkový poukaz?

Dárkový poukaz uplatníte tak, že vložíte do nákupního košíku všechno zboží, které chcete koupit, poté  v nákupním košíku zadáte do políčka SLEVOVÝ KÓD kód poukazu a kliknete na "Uplatnit". Poté pokračujte dále k platbě objednávky. 
 

Mohu uplatnit více dárkových poukazů/slevových kuponů v jedné objednávce?

Na jednu objednávku je možné uplatnit pouze jeden slevový kód. Je tedy lepší objednávku rozdělit do více částí a informovat nás, že chcete dané objednávky sloučit a zaslat jako jeden balík.
 

Potřebuji poradit s výběrem, zajímají mne specifické informace o produktu. Na koho se mám obrátit?

Pokud se potřebujete dozvědět více o určitém produktu, napište nám zprávu do chatu na webových stránkách. Jsme online každý den kromě neděle od 9 do 20 hodin, rádi Vám ochotně poradíme. Nebo kontaktuje naše oddělení pro zákazníky buď zasláním e-mailu na adresu info@equiservis.cz nebo telefonicky na číslech 257 316 782 a 602 378 801. Váš dotaz bude zodpovězen jedním z našich odborníků.
 

Chystám se nakoupit do kamenné prodejny EQUISERVIS, ale vybrané zboží v ní není skladem, ale je skladem v jiné pobočce EQUISERVIS. Je možné zboží převézt?

Pro tento případ existuje služba OBJEDNEJTE VYZKOUŠEJTE ZDARMAObjednejte si zboží na e-shopu www.equiservis.cz a zvolte osobní odběr na vybrané prodejně. Dopravu na prodejnu a rezervaci zboží pro Vás zajistíme ZDARMA. O připravení zboží Vás budeme informovat. Veškeré informace o službě OBJEDNEJTE VYZKOUŠEJTE ZDARMA naleznete ZDE.
 

Produkt, který si chci objednat není skladem na žádné z poboček EQUISERVIS ani na e-shopu. Mohu si ho i přesto objednat? 

V případě, že produkt, který chcete objednat není aktuálně na skladem, obraťte na naše oddělení pro zákazníky buď zasláním e-mailu na adresu info@equiservis.cz nebo telefonicky na číslech 257 316 782 a 602 378 801. Zjistíme Vám dostupnost produktu přímo u dodavatele a případně potvrdíme termín možného dodání.